خدایا تنگ نظری تا کجا؟!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 29 مهر 1390
بازدید : 153
نویسنده : عباسی


سلام
خیلی بیطرفانه این مطلب رو می نویسم و از همگی دوستان استدعا دارم بدور از احساس وخیلی منطقی این موضوع را با نظرات سازنده خود بررسی کنیم.
بچه ها امشب برنامه + ما رو دیدین؟؟
این برنامه امروز اشاره کرد به اینکه "محبوب ترین خاله ها وعموها بنظر شما کیست؟؟"
دیدین اون همه گزینه داده بودن اما اسم عموی ما "عموپورنگ" اواسط برنامه نوشتن؟؟
واقعا تنگ نظری تا چه حد؟؟
خدایا چقدر تو بزرگی ادما چقدر کوچکند.. بازهم می خواهند از نبودن عمو روی آنتن یک جوری برای نفع خودشون استفاده کنند.. این دلیل میشه چون عمو برنامه ندارند و دیگه روی آنتن نیستند ایشون رو کنار بزنند ؟و جزو محبوب ترین مجریان کودک اسمی ازشون نبرند؟؟این دلیل میشه چون عمو دیگه روی آنتن نیستند همه کارهای ارزشمند ایشون نادیده گرفته بشه و هرکسی که نیمچه استعدادی داره و طبق ضوابط که نه بلکه طبق روابط نامی برای خودش مهیا کرده و عنوانی همچون عمو وخاله را صاحب شده امروز با کمترین سابقه کاری اسمش جزو گزینه های برتر قرار بگیره؟؟
اصلا اولین کسی که با یک برنامه زنده و متفاوت تحولی عظیم در نحوه اجرای برنامه های کودک بوجود آورد کی بود؟؟ فراموش کردین تا قبل از اومدن داریوش فرضیایی در قالب عموپورنگ کسی لااقل در بین خانواده های ایرانی با مفهومی بنام "کودک سالاری" آشنا نبود؟؟
چرا بعضی از ما ادمها انقدر تنگ نظریم؟؟ خدایا تنگ نظری تا کجا؟؟
اما چقدر خوبه...چقدر خوبه که از بین اون همه گزینه رنگا و رنگ ،خود ِمردم ..بله همه مخاطبین فهیم و دانا دنبال عمو پورنگ می گردند و می پرسند: پس عموپورنگ چرا بین گزینه ها نیست؟!
و این چقدر برای مسئولین و سازندگان برنامه + ما تاسف انگیزه که مردم نیزبر تنگ نظری و رفتار اشتباهشون پی می برند وخرده میگیرند و به نادرست بودن گزینه ها اعتراض می کنند..
خدایا چقدر به موقع درستی ها رو نشون میدی..چقدر به موقع از راه میرسی و همه تردیدها رو برطرف می کنی..
خدایا خودت کمکمون کن دیدمون وسیع باشه ..وسع نگاهمون انقدری باشه که خودمون بتونیم دیدنی ها رو ببینیم نه اون چیزهایی رو که از روی تنگ نظری و با رنگ و لعابی آمیخته از حقیقت نشونمون میدن ..
آقا ؟؟ خانم؟؟ مدیر؟؟ مسئول؟؟ بله شما..شاید شما عموی ما رو از روی لجاجت های بچگانه ، افکار اشتباه و تنگ نظری نادیده بگیری و بخواهی که دیگران هم همه کارنامه ارزشمند هنری و بی نظیر عمویی رو نبینند..و فراموشش کنند..
اما ما ..بله ماهایی که با عمو بزرگ شدیم و اون یک ساعتی که پای برنامه هاش نشستیم فقط شعرها و بالا و پایین پریدن هاش رو ازبر نکردیم.. عموی ما یه مجری معمولی نبود و نیست که اصلا حالا قابل قیاس با گزینه هایی که شما دادین هم باشه.. همیشه از عمویی یاد گرفتیم دیدمون مثبت و پاک باشه..ما از عمومون راه و رسم عاشقی رو یاد گرفتیم.. اینکه چطور آدمها میتونند با مهر و محبت و صداقت فاصله ها و حتی مرزها رو هم در هم بکشند و قلب هاشون انقدر نزدیک بشه که انگار سالهاست همدیگرو می شناسند..
بله عموی ما یه مجری معمولی نبود ونیست که حالا بین گزینه ها اسمش رو نیارید..عموی ما هیج نیازی به نظر سنجی ها و سوالات کج اندیشانه شماها نداره..
تیک گزینه انتخاب عموپورنگ همون 9 سال پیش برای همیشه تو ذهن و قلب مخاطبینش زده شد و حالام تا ابد این انتخاب ماندگاره..
عموی خوبمون خیلی التماس دعا

دوستان حتما عدد ۷ رو به ۳۰۰۰۰۲۱۷پیامک بدین.اجیا هرکیو میشناشی خبر کنید اس بده امشب که نتیجه رو اعلام میکنند عمویی ِ ما اول بشه..





:: برچسب‌ها: عمو , عمو پورنگ , عمو فرضیایی , عمو داریوش , عموپورنگ بچه ها , بهترین عموی دنیا , مصاحبه , مردکودک , ان بزرگ مرد کودک , خانواده سبز , تماشا , جام جم ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 12691
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com